Обмін та повернення у магазині One Face
Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості (які підлягають поверненню) відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете вимагати обміну чи повернення купленого товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .).
Умови повернення / обміну товарів неналежної якості:
При виявленні заводського дефекту / браку, ми обов’язково обміняємо товар.
Увага! Обов'язково на пошті при отриманні товару оглядайте товар та переконайтесь:
- Що Ви отримали саме той товар, який замовляли, у зазначеній кількості, у потрібному кольорі, тощо.
- У відсутності фабричного браку, механічних пошкоджень, заводських дефектів і тому подібне.
Якщо після отримання товару Ви виявили пошкодження/брак товару, Ви маєте право повернути або обміняти товар.
Наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.
Порядок (процес) повернення / обміну товарів:
- Обов'язково повідомте нас про свій намір обміняти / повернути товар неналежної якості, зручним для вас способом: написати нам на пошту, в приватні повідомлення інстаграм, зателефонувавши за номером, який вказаний в розділі "Контакти"
- Описати всі нюанси, зробити фото, яке підтверджує виявлення дефекту.
- Обов'язково збережіть чек. Це є гарантією того, що товар був придбаний саме в нашому магазині.
- Після узгодження усіх деталей Вам надається адреса (місто, номер відділення НП та контактні данні отримувача) куди надсилати товар.
- Після отримання нами виробу на обмін / повернення, наші спеціалісти перевіряють стан товару.
- Після перевірки стану товару, Вам зателефонує наш менеджер для оформлення повернення коштів або обміну на новий / альтернативний товар.
- Якщо Ви бажаєте саме повернути товар та отримати назад кошти, Вам необхідно надати нам реквізити свого рахунку, та протягом 1-2 робочих днів ми перерахуємо Вам кошти.
Перед відправкою товару на обмін / повернення переконайтесь що:
- Товар повністю укомплектований, не був у використанні, а також не порушена цілісність упаковки.
- Збережений товарний чек та не пошкоджене заводське пакування виробу.
Деталі обміну товару неналежної якості:
У випадку якщо Ви хочете обміняти придбаний товар на інший, згідно із Законом України, ми надаємо Вам можливість обрати товар з того самого модельного ряду, або ж інший товар виходячи з Ваших побажань. Якщо Ви обрали дорожчий товар, Вам будуть надані реквізити для доплати. Якщо Ви обрали на обмін трішки дешевший товар, то різницю Вам буде повернено на рахунок. Якщо Ви хочете обміняти бракований товар, доставку в обидві сторони оплачуємо ми.
Яка сторона покриває транспортні витрати на повернення товару:
Якщо покупець повертає товар неналежної якості (пошкоджений або бракований), то усі витрати пов'язані із вартістю послуг з доставки (Нової Пошти), повністю покриває інтернет-магазин onefacecosmetics.com.ua.
Фізичне місце розташування, де можна зробити повернення / обмін товарів неналежної якості:
Повернути товар можна:
- У фізичному магазину м.Тернопіль вул. Руська, 25А
- У фізичному магазині м.Івано-Франківськ вул. Бельведерська, 10/2
- Надіславши товар службою доставки Нова Пошта (дані надає менеджер після узгодження всіх деталей)
Терміни та умови повернення коштів:
Після отримання та огляду товару нашими фахівцями, протягом 1-2 робочих днів клієнту будуть повернені кошти на його рахунок. Повернення грошей здійснюється шляхом зарахування коштів на рахунок клієнта. Для цього надайте менеджеру необхідні реквізити.
Товари, які підлягають або не підлягають обміну/поверненню:
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .).
Контакти:
+380 676763459 (Viber)
Пн – Сб з 10:00 до 19:00 год
Нд з 10:00 до 17:00 год
[email protected]